Studeren

Ik gebruik ondertussen 1 week mijn gezichtscrème en ondervind geen problemen met mijn huid. De goesting om een nieuw mengseltje uit te test is heel groot. Een ander geurtje misschien.

Er wordt stevig gestudeerd, maandag heb ik weer examen “wetgeving en deontologie”, maw, wat mag een herborist, welke planten mogen we gebruiken in voedingssupplementen en costmetica en welke niet. Wat zijn de regels omtrent hygience, reclame, etikettering. Allemaal leuk. In onze laatste les kregen we ook informatie ivm onze eindproef, een monografie van een kruid .. en een praktische proef. Ik heb mijn kruid al gekozen, maar die is niet verbonden met de praktische proef die ik in gedachten heb.

Tijdens ons weekendje Maastricht kocht ik een boek over Aromatherapie, een mooie aanvulling voor mijn Herboristen-bibliotheek.

25 oktober – gisterenavond hadden we ons examen van module 2 (wetgeving). Ik had de KB’s en richtgevingen goed gestudeerd en toch is het weer wennen. Examen afleggen is toch wel iets apart.

Een gedachte over “Studeren

  1. iedere maandag gaan mijn gedachten richting opleiding herborist ! Ik ga ook eens iets proberen van wat je gemaakt hebt😉
    ’t blijft spannend !

Geef een reactie

