1 jaar

Valeriaan is 1 jaar !!! Wat vliegt de tijd .. Een jaar geleden besliste ik om terug naar school te gaan.

De cursus Herborist-Kruidenleer sprak me wel aan. Een eindwerk maken, examens afleggen en dus echt studeren, daar had ik wel wat schrik van. Het programma bestond uit verschillende modules (ook chemie en wetgeving), na elke module hadden we examen. Het eerste jaar hebben we allemaal met succes afgewerkt, midden september beginnen we aan het tweede jaar.

Samen met de cursus ben ik ook met deze blog begonnen. Vooral om mijn ervaringen neer te pennen, maar ook om receptjes bij te houden (die anders toch ergens verloren zouden gaan), verslag uit te brengen van workshops en om foto’s te delen.

Bloggen was voor mij niet nieuw, enkele jaren geleden ben ik een loopblog gestart om verslag uit te brengen van mijn trainingen en de loopwedstrijden. Helaas door een blessure was mijn loopblog al enkele maanden niet meer aangepast, en mijn loopblog omvormen tot kruidenblog, dat wilde ik niet.

Om de Valeriaan-verjaardag te vieren heb ik een smoothie gemaakt van aardbeien, meloen, kiwi, citroen, soja-yoghurt en gember !!! Smakelijk.

3 gedachtes over “1 jaar

Geef een reactie

