Kruidenkalender 2013

Kruidenkalender 2013

Enkele jaren geleden maakte ik kennis met Vistaprint. Ik verzamelde foto’s van speciale gelegenheden, reizen, familiefeestjes en bundelde alles tot een mooie collage. Een mooi kerstkado voor mijn ma en schoonmoeder, een gepersonaliseerde familiekalender.

Kruidenkalender 2013

Zo borrelde het idee om een kruidenkalender te maken met een collage van foto’s van het voorbije jaar, de Bingenreis met mijn ma, Provence-reis, Dodoenstuin en de groei van mijn mini-kruidentuin.

2 gedachtes over “Kruidenkalender 2013

Geef een reactie

