Anise lifestyle

Dagelijks krijg ik aanbiedingen via groupon. Soms tot grote ergernis, vooral als mijn mailbox weer eens overloopt van de nieuwbrieven, gratis producten en reisjes die ik heb gewonnen. Ik heb al overwogen om mij uit te schrijven, maar telkens twijfel ik. Er zitten regelmatig interessante aanbiedingen in. Zo kocht ik mini-luidsprekers voor mijn ipod, een toegangsticket voor de gezondheidsbeurs in Antwerpen, USB sticks .. Vorige week bestelde ik een massagetafel die 3 dagen later al werd geleverd. Meestal hou ik het bij kleine bedragen omdat ik af en toe toch wel mijn bedenkingen heb bij de aanbiedingen.

Begin dit jaar kocht ik een groupon van Anise Lifestyle in Kontich. Ik stond er een beetje sceptisch tegenover omdat mijn vorige groupon ervaring “Hotstone-massage” mij niet goed bevallen was. Ik bleef het telkens maar uitstellen en voordat mijn bon zou vervallen maakte ik toch nog een afspraak voor een lichaamsmassage met etherische oliën bij Anise Lifestyle. De groupon “voetreflexologie” moet ik ook nog inplannen.

Anise Lifestyle was genieten van begin tot het einde. Na een verkennend gesprek over eventuele ziektes of medicatie kreeg ik een voetbadje om al de spanning uit mijn lichaam te laten stromen. Kruiden en etherische oliën kunnen immers een negatief  effect hebben op ons lichaam als je medicijnen neemt of bij chronische ziekte. Bij zwangerschap, bij borstvoeding geeft moet je ook oppassen met etherische oliën.

Na het voetbadje mocht ik plaatsnemen op de massagetafel. Kaarslicht en een rustig muziekje op de achtergrond maakten alles compleet. Een volledige lichaamsmassage met etherische oliën, Sandelhout, Bergamot en Patchouli, een mooie combinatie voor een relaxerende massage. 90 minuten pure ontspanning, voor herhaling vatbaar.

2 gedachtes over “Anise lifestyle

Geef een reactie

