Statistiekjes

Enkele cijfertjes over mijn blog ..

  • 5.800 views in 2012
  • 60 nieuwe berichten (totaal 73), 424 foto’s werden toegevoegd aan mijn blog
  • de drukst bezette dag van 24 juni ..
  • het populairste bericht is de Provence reis Mei 2012. Hildegard von Bingen, de kruidenfietstocht en andere workshops staan ook in de top 10.

Wat komt er nog in 2013 ..

Mijn kruidenlijst moet ook verder worden aangevuld, elk plantje in mijn kruidentuin of in mijn kruidenassortiment komt nog aan bod. Basisoliën, dragers voor etherische oliën, emulgators, grondstoffen wil ik nog verder uitbreiden. Een kruidenkalender voor 2014 met meer dan alleen foto’s .. Verslagen van ontdekkingen, workshops en ervaringen komen zeker aan bod.

Wat zijn jullie interesses, laat het me weten op Kruidenvaleriaan@gmail.com.

Een gedachte over “Statistiekjes

Geef een reactie

