Oranjebloesem bruisballen

Bruisballen. Als kind vond ik dit geweldig, voor de kerst kocht ik bruisballen voor mijn ma, stiekem gebruikte ik ze voor mezelf.

IMG_2021

Voor de bruisballen gebruik ik:

  • natriumbicarbonaat – onthardt het water
  • citroenzuur zorgt ervoor dat de ballen bruisen
  • kurkuma zorgt voor de mooie gele kleur
  • maïszetmeel is zacht voor de huid en zorgt ervoor dat de ballen samenklonteren
  • organjebloesemhydrolaat is mijn favoriet

En dan genieten van een heerlijk badje. Aangepaste muziek en kaarsjes zorgen voor een mooie afsluiter van een drukke dag.

Een gedachte over “Oranjebloesem bruisballen

Geef een reactie

