Aandacht voor de voeten

IMG_0477

Voetreflexologie

Mijn cursus is aangekomen !!! Net op tijd …

Deze keer heb ik gekozen voor een cursus thuisstudie omdat ik zo mijn werk zelf kan regelen, bovendien plan ik mijn examen wanneer de ganse cursus verwerkt is, maar vooral wanneer het past in mijn agenda. Op die manier kan ik perfect werk, huishouden en studeren combineren.

Dit zal heel wat discipline vergen omdat je regelmatig huistaken moet opsturen, ik zal ook praktijkoefeningen moeten inplannen.

Uit ervaring weet ik dat mijn blog hiervoor een goede motivatie is.


2 gedachtes over “Aandacht voor de voeten

Geef een reactie

