Vakantie

In tegenstelling tot de vorige jaren blijven wij thuis dit jaar. De laatste maanden zijn heel druk geweest, cursus herboriste, aromatherapie, examen, eindwerk, business trips.

Ik snak er naar om gewoon thuis te zijn. Genieten van onze tuin, een beetje kokkerellen (ja, ook dat heb ik het voorbije jaar ontdekt), kruidenbereidingen maken, lange fietstochten maken, lopen (die marathon in het najaar kriebelt weer) en misschien weer een beetje zwemmen. Maar ik wil vooral met mijn kruiden werken, een beetje studeren, tincturen en maceraten, crèmekes en zalfjes maken .. mijn lijstje is al gemaakt.

  • zonnecrème
  • zonnemelk (spray)
  • bodymilk
  • sportcrème
  • hydraterende crème (vette huid)
  • hydraterende crème (droge huid)
  • balsem rusteloze benen
  • bruisballen
  • voetbalsem
  • badmelk
  • lippenbalsem
  • huidlotion
  • muggenmelk
  • kleimasker

Als er nog tijd over is vul ik mijn lijst zeker aan, maar ik vermoed dat dit al een mooie start is.

Prettige vakantie.

4 gedachtes over “Vakantie

Geef een reactie

