Voetreflex .. veel oefenen

Cursus, boeken van de bibliotheek, 2e handboeken, dvd’s of filmpjes op youtube .. allemaal leuk en heel leerrijk, maar de praktijk leer je alleen maar door het te doen. Doordat we allemaal onze vakantie thuis doorbrengen mag ik dagelijks veel oefenen. Mijn huisgenoten genieten met volle teugen …

IMG_0506IMG_0508Ik start mijn ontspannende voetreflex met een verfrissende, ontsmettende en rustgevend voetbadje. Een mengeling van dode zeezout, natriumbicarbonaat, melkpoeder, appelazijn, teatree en lavendel. Mijn zelfgemaakte bodymelk zorgt voor een goede hydratatie en vooral voor een zachte huid.

Het eerste deel van de cursus gaat nu vooral om de techniek en vooral ontspannende massage.

2 gedachtes over “Voetreflex .. veel oefenen

    1. Voor het voetbadje gebruik ik een mix van lavendel, melkpoeder, zeezout (korrels) en natriumbicarbonaat. Ik voeg er soms een scheutje appelazijn aan toe. Ik stuur je het volledig receptje wel eens door.

Geef een reactie

