Beparkte oplage

Het is even rustig geweest op mijn blog en daar zijn verschillende redenen voor. Begin september startte de cursus relaxatiereflexologie, een nieuwe wereld ging voor mij open. Man en kinderen genoten met volle teugen tijdens de oefensessies. Het examen is al achter de rug en ik mag mij officieel relaxatiereflexoloog noemen. 

Ondertussen werden er zware voorbereidingen getroffen voor de Beparkte Oplage, een markt met creatieve, unieke en vooral zelfgemaakte spulletjes. Zondag heeft Beparkte Oplage een speciale kersteditie. Ook Valerian Herbs&Life zal er zijn !!!!

IMG_0664

  • Mini-bruisballen om je te verwennen, badborrels zorgen voor extra energie, de badstrelers geven rust.
  • Toiletbommekes bevatten etherische oliën met een sterk anti-bacteriële werking en zorgen voor een proper en smetteloos toilet.
  • Zeep gemaakt van olijf-, argan-, zonnebloem-, kokosolie met pepermunt, lavendel, mondarda of roosgeranium.
  • Haver badmelk met lavendel maakt het verwenmoment compleet.

Verder breng ik mijn favoriete kruidenmixen mee en zorg ik voor een variant op de heksenprotten, maar die zal je moeten komen proeven.

Misschien een goede tip voor een last-minute kerstcadeautje of hou je er liever van om jezelf te verwennen, kom dan een kijkje nemen zondag 22 december aan Spoor Noord in Antwerpen, van 12h tot 17h.

Tot dan !!!

Geef een reactie

