Nieuwe voornemens

Nieuwe voornemens, nieuwe doelen!

Elk jaar opnieuw maken we nieuwe voornemens, helaas halen die eind januari niet.

Zorg er voor dat je voornemens echt te realiseren zijn. Stel een specifiek doel en volg dit mee op. Het werkt echt ! Ga ervoor, niet twijfelen. En vooral, deel het met je vrienden.

Eén van mijn voornemens is om terug meer te sporten, lopen en zwemmen, meer bewegen. Ik wil in Rotterdam mijn 7e marathon lopen. Bewegen geeft mij extra energie, ik voel me beter in mijn vel, ik ga veel bewuster om met voeding en ik zorg beter voor mijn lichaam. Tips rond voeding en bewegen komen zeker aan bod de komende weken.

Ik zeg niet dat je ook een marathon moet lopen, een stevige wandeling, een eindje joggen, wandelen of fietsen kan ook, als je maar beweegt. Terwijl ik dit schrijf weet ik dat ik mij er aan moet houden en er volledig voor zal moeten gaan.

Hoe kreeg ik het klaar om ooit een marathon te lopen kan je nog altijd lezen op elastimam.skynetblogs.be.

2014 is het jaar van de verandering, zowel op sportief als op professioneel vlak en ik kijk er enorm naar uit !!!

Edith

Geef een reactie

